Millä nimellä kukin sitä haluaa kutsua.

Olen 20-vuotias opiskelija Hämeenlinnasta. Tykkään kokkailla pienen kaksioni pikkuriikkisessä keittiössä arkiruokaa ja joskus niitä herkkujakin. Opiskelijabudjetilla mennään, mutta pelkkää kaurapuuroa ja tonnikalaa en suostu syömään, vaikka ne vilahtelevatkin kokkailuissani aina silloin tällöin. Haluan syödä simppeliä, helppoa ja herkullista ruokaa, jolla saa vatsan täyteen ja hymyn suupieliin.

Olen ollut kiinnostunut syömisestä ja ruoista jo kauan, ehkä osittain siksi, että olen kamppaillut painoni kanssa jo niin kauan kun jaksan muistaa ja siksi tarkkaillut syömisiäni välillä tarkemmin ja välillä silmät ummessa. Liitän tähän ruokablogiini siis myös tietoa eri ruoka-aineista ja terveydestä. Liikuntaan en aio suuremmin keskittyä, mutta joskus siitäkin saattaa pieniä juttuja olla tulossa. Pyrkimys kuitenkin terveellisiin elämäntapoihin ja toivon, että tämä blogi auttaa minua siinä.

Kokkaan toki myös herkkuja, koska minulla on kerran viikossa herkkupäivä ja usein kun vierailen viikonloppuisin vanhempieni luona tykkään kokeilla siellä uusia herkkureseptejä. Erityisesti erilaiset suklaaherkut ovat bravuureitani ja monta toimivaa reseptiä löytyy hihasta.

Eli luvassa on helppoa, nopeaa, yksinkertaista ja maistuvaa arkiruokaa. Joskus jotain hienompaa ja monimutkaisempaakin luvassa. Toivottavasti viihdytte. Nyt SYÖMÄÄN!